19 Haziran 2015 Cuma

Kocan Kadar Konuş Filmini İzledim...

BKM oyuncularından oluşan yerli komedi filmi Kocan Kadar Konuş filmi gösterime girdi.Baş rollerinde Murat Yıldırım ve Ezgi Mola'nın oynadığı başarılı bir film olmuş bence.

Filmi sinemada izledim.Çok beğendim.Türk aile yapısındaki bir kısım baskıların komik bir dille yansıtılmaya çalışıldığı bir film.

Film'de Efsun (Ezgi Mola) aile ve çevresindeki evlenmeyen kız bitiktir,ölmüştür mantığını yaşayan bir genç bayan'dır.Bu baskı altında ilişkisi çok farklı boyutlara getirir ve sevgilisi Murat'ı kendinden soğutur.
kocan kadar konuş

İlişkileri evlilik üzerine olması için baskı altında yaşayan Efsun Murat'tan ayrılır ve çok üzülür.Daha sonra barışırlar ama bu baskının türk kızlarında nasıl tahribat yaptığını anlatan güzel bir film bence.

IMDB puanı 7.3 gibi bir puanı vardı en son.bence hakediyor bu puanı.

Filmi internet üzerinden izlemek istiyenler kocan kadar konuş izle filmini hdfullfilmizlesene.com üzerinden izleyebilirler.

Hdfullfilmizlesene.com çok başarılı bir film izlesene sitesi.Güncel filmleri takip edip izlemek istiyenlerede ayrıca tavsiye ediyorum.2015 filmleri izlemek isteyenler için ideal bir site.

Herkese iyi seyirler diliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder