19 Nisan 2015 Pazar

Top Five filmi ve Komedi Filmlerindeki Başarısı

Bugün bir komedi filmi izledim.. Öyle çok fazla komedi filmi izleyen biri olmamama rağmen Top Five filmini çok ama çok başarılı buldum.

Bir kere neden başarılı bulduğuma geçmeden önce ülkemizdeki komedi filmleri ile ilgili bir kaç kelam etmek isterim.

Yahu elin amerikalısı komedi konusunda kendine bir sürü materyal çıkarırken biz kendi ülkemizde üstelik malzememiz bol :) iken neden bu kadar kaliteli komedi filmleri yapamıyoruz ?

Bunu en son bence yeşilçam filmleri Kemal Sunal tarzında halkı iyi anlayan bir sanatçı başarmıştı. Kemal Sunal o dönem halkını çok iyi analiz etmiş ve o döneme ait ve halada izlenen başarılı komedi duygusal filmlerine imza atabilmişti..

 top five izle
top five


Film'den biraz bahsetmek gerekirse, Top Five türkçe altyazılı izledim. Kalitesi ve altyazısı gayet iyiydi.İzlediğim sitenin adresi hdfullfilmizlesene.com 'du.

Film'de aslında komedi oyuncusu olan birinin ciddi bir rol kesmek için kendinden verdiği ödünler ve mücadeleyi konu alıyor.Nişanlarını canlı yayında yapmak isteyen bu çift nasıl şeyler bekliyor filmi izleyince anlarsınız. :)

Filmin baş rollerinde Chris Rock,Kevin Hart gibi oyuncular yer alıyor.

Top Five filmini türkçe altyazılı izledim ve süperdi.Kesinlikle bu siteden izlemenizi tavsiye ediyorum

İlgili bağlantı: top five türkçe altyazılı izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder