31 Ocak 2015 Cumartesi

Constantine Dizisinin Müptalası Olmak

Hep sıradışı şeyleri sevmişimdir.abartılmadığı sürece tabi.. Ben esasen çok fazla yabancı dizi izleyen biri değilim ama Constantine dizisi bir harika !

Film sıradışı yaşanan olayları konu alıyor.Adeta bu alanda uzmanlaşmış biri insanların yardımına koşup o sıradışı şeylerle ilgileniyor mücadele veriyor.


Çok başarılı bir konusu olduğunu düşünüyorum.Film'deki John karekteri umursuz tavırları var.Her olay karşısında gayet rahat takılıyor falan :)

Bu bence diziye ilgide katıyor.Bakıyorsun John meleği ile kapışıyor bakıyorsun iblislerle mücadele ediyor !

Dini bir yanı yok gibi görünsede aslında hristiyanlık ve paganlığı aşılıyor gibi geldi bana.

Bu başarılı diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum.Supernatural izleyenler bence bunuda izlemeli diyorum..

Constantine dizisini hdfullfilmizlesene.com üzerinden izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.


1 yorum: